Top 10 stvari koje (ne) volim kod leta






Related image

Dobrodosli u moj novi post. Nadam se da vam se svideo prethodni jer sam se jako potrudila, a, to je ipak, nesto novo na mom blogu.
Mozemo da pocnemo sa novim postom!

               ☀☀☀Top 5 stvari koje ne volim kod leta ☀☀☀

1. Letnji klisei 
Slike sa flamingosima u morima ili bazenima su mi postale jaako dosadne. Kao i slike vaseg tela na plazi kako lezite i citate neku knjigu ili pijete neko pice. Meni su te slike jako dosadile i mislim da ljudi treba da budu malo kreativniji sto se tice toga.
Related image


2. Nema koznih jakni
Ja jako volim da nosim kozne jakne i posedujem tri. Jako sam tuzna sto je leti pretoplo da bih nosila kozne jakne.

3. Usporenost
Leto je nekako sezona odmora i svi su usporeni i niko nista ne radi. Meni je leti jako dosadno, a ne mogu bas da radim puno stvari jer je jako vrucina.


4.Insekti 
Mrzim insekte i grozim se od njih. Inace se najvise plasim mrava, cemu se mnogi ljudi cude. Meni su mravi prestrasni, ne znam zasto. Alergicna sam na ose sto mi predstavalja veliki problem. Kada me osa ujede meni ostane veliki pecat okolo koji obicno stoji 3 nedelje i jako je bolno, a da ne pominjem koliko ruzno izgleda.

5. Temperature
Mislim da su leti temperature previsoke i zbog toga po ceo dan gledam filmove i serije ili jednostavno odem na bazen. Za sve ostalo je prevruce.

               ✹❃🌟Top 5 stvari koje volim kod leta ✩❃✽

1. Letnji filmovi
Kada je leto, ja skoro svakog dana gledam neke letnje filmove. Jako volim da gledam filmove po godisnjim dobima, ako je leto gledaju letnji film, ako je zima gledacu zimski i tako.
Image result for summer chill


2. Sloboda
Kada je leto mogu da radim sta god pozelim i da uzivam po ceo dan jer nemam obaveza oko skole. Naravno, ne kazem da nemam drugih obaveza, ali barem nema skole.

3. Svetli dani
Jako volim to sto dan traje, barem u Srbiji do 20 ili 21 h. Ne volim sto zimi mrak padne vec u 17h i onda se osecam kao da je ponoc, a pogotovo zato sto ja ustajem uvek posle 12h i zato mi zimi dan bukvalno proleti, a leti mi traje mnogo duze.

4. Sladoled
Obozavam da jedem sladoled i jedem ga i kada nije leto, ali leti je nekako lepse i necu se prehladiti ako ga jedem leti.
Image result for icecream

5. Dobre vibracije
Leti su svi raspolozeni i srecni, verovatno zato sto nemaju toliko obaveza kao uobicajeno i to mi se jako svidja. Ne volim kad vidim poslovne ljude zatrpane gomilom posla, uz to i namrstene, zbog toga jako volim sto se leti ti ljudi opuste i odmore.



I to bi bilo to za ovaj post, jako sam se potrudila oko njega.😄

Bayy




Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova