100 Questions tag

Zdravo svimaa!!
Ovo mi deluje kao jaako dugacak tag i jedva cekam da odgovaram na tih sto pitanja. Pre nego sto pocnem sa ovim postom imam jedno kratko obavestenje za vas. To jest, 27. jula, ne ocekute post jer cu tog dana biti zauzeta od ranog jutra do kraja dana, razlog je privatan. Ali to sam vam nadoknadila kada sam napisala dva posta 6. jula tako da to je to sto se tice obavestenja.Uzivajte u postu!!

1. Da li spavas sa otvorenim ili zatvorenim vratima sobe?
Uvek sa zatvorenim, vec sam u jednom postu napisala da sam jako sujeverna.

2. Da li si nekada ukrala kesice sampona ili balzama iz hotela?
Ne, nikada,napisala sam vam vec koje sampone i balzame koristim.

3.Da li se ususkas posteljinom kada legnes u krevet?
Ponekad, iskljucivo zimi.

4.Da li si ikada pocepala neki plakat koji je bio zalepljen negde?
Uvek to radim, kao sto uvek cepkam lisce kada prolazim pored drveca.

5.Da li volis da pises beleske u telefonu?
Daleko od toga da volim, bas mrzim to da radim ali mi svaki put pomogne.

6.Da li si ikada isekla kupon iz nekog casopisa i nikad ga nisi iskoristila?
Nisam nikada sekla kupone.

7.Da li bi radije da te napadne medved ili pcele?
Vec sam odgovorila na ovo, medved.

8.Da li imas pege?
Takodje sam i na ovo pitanje odgovorila u nekom od prethodnih postova, nemam.

9.Da li si uvek nasmejana kada se slikas ili kada te neko slika?
Imate odgovor u nekom od prethodnih postova, stvarno je glupo sto ima istih pitanja ali jednostavno ubacujem sva pitanja zbog naziva posta.

10.Sta najvise mrzis da radis za svog ljubimca?
Trenutno nemam ljubomca, imala sam ribicu, papagaja, macku, psa, belog misa. Mrzela sam da im cistim kaveze, ribici sa menjam vodu.

11. Da li si nekada brojala koliko koraka prepesacis?
Uvek to radim.

12.Da li si ikada isla u wc u sumi ili u nekom ne predvidjenom mestu za to?
Nisam.

13.Da li si ikada usla u wc misleci da je prazan a unutra je neko bio?
Da, mnogo puta i jako sam se glupo osecala, verujem i ti ljudi koje sam zatekla unutra.

14.Da li si ikada plesala bez muzike?
Puno puta sam to radila.

15.Da li ponekad zagrizes svoju olovku na nekom casu?
Ne, gadim se toga, takodje imate odgovor i na ovo pitanje.

16.Da li si nekada spavala sa nekim u svom krevetu?
Sa sestrom/drugaricom.

17.Koliki je tvoj krevet?
Ne znam.

18.Koju pesmu si najvise slusala ove nedelje?
Novi album od Maye Berovic, poslusajte fenomenalan je.

19.Da li mislis da je u redu da muske osobe nose roze boju?
Nemam nista protiv toga.

20.Koji film koji si pogledala u poslednja 2/3 meseca ti se najmanje dopao?
Svaki koji sam gledala mi se dopao.

21.Da li gledas crtane filmove?
Upravo sam gledala Ledeno doba u kucnom bioskopu.

22.Gde bi zakopala ili sacuvala neko blago koje posedujes?
U luster, mikrotalasnu, sporet(naravno ako ne gori)

23.Sta obicno pijes dok veceras?
Nista, ponekad vodu.

24.Da li jedes pileca krilca?
Mislim da je ovo pitanje totalno nebitno, jedem ih.

25.Koje ti je omiljeno jelo?
Ne znam.

26.Koji film mozes gledati iznova i iznova a da ti ne dosadi?
Mean girls i Tri metra iznad neba.

27.Poslednja osoba koju si poljubila u obraz je?
Ne secam se.

28.Da li si nekada posmatrala parove?
Ne, mislim da je to jako nekulturno.

29.Da li bi ikada pozirala gola pred foto-aparatom?
Nema teorije.

30.Kada je bio poslednji put kada si ti nekome napisala pismo?
Ne secam se, odavno.

31.Da li znas da promenis ulje u autu sama?
Naravno da ne, sumnjam da neka devojcica to zna da uradi.

32.Da li znas da vozis auto?
Ne znam bas odlicno, ali znam.

33.Da li si nekada bila u situaciji da nestane gorivo u autu u ko je tad vozio?
Nisam bila u toj situaciji.

34.Kakav sendvic najvise volis?
Nebitno, ne znam.

35.Sta najvise volis da jedes za dorucak?
Neke pahuljice, uglavnom Musli. 

36.Kada obicno lezes da spavas?
Kada zaspim, uvek u razlicito vreme zaspim.

37.Da li si lenja?
Zavisi od situacije.

38.Kada si bila mala, da li si se nekada maskirala i isla u bele-babe?
Ne.

39.Sta si u kineskom horoskopu?
Ne razumem se u kineski horoskop, prema tome ne znam sta sam u istom.

40.Koliko jezika govoris?
Srpski, Engleski mi ne ide lose, iako bih Nemacki trebala da znam, znam samo osnovno.

41.Da li se pretplacujes za neki magazin?
Ne, kupujem svakog meseca neke magazine.

42.Sa kojom igrackom si se najvise igrala kao dete?
Sa svojom Bratz lutkom iz Nemacke.

43. Da li si tvrdoglava?
Previse.

44.Da li slusas Metalicu?
Ne.

45.Da li si ikada gledala neku seriju na TV-u?
Da, stalno, ali vise volim da gledam preko interneta jer tako ja biram koju seriju cu da gledam.

46.Da li se plasis visine?
Ne plasim se visine.

47.Da li pevas u autu kada cujes dobru pesmu na radiju?
Naravno.

48.Da li pevas dok se tusiras?
Da.

49.Da li smatras da pleses dobro?
Ne znam, moje misljenje o plesu mi i nije toliko bitno jer nije strucno.

50.Da li si ikada videla uzivo pravi pistolj?
Da, par puta.

51. Da li si nekada isla na profesionalno slikanje?
Isla sam par puta kad sam bila mladja. 

52.Da li si nekada odgledala neki mjuzikl i koji?
Jesam jedan,  Mama Mia.

53.Da li smatras da je tesko i stresno pripremati hranu za Bozic?
Mislim da jeste.

54.Da li si nekada probala supu sa knedlama?
Da, meni se svidja.

55.Od cega najvise volis da jedes pitu?
Najvise volim da jedem pica-pitu i pitu sa zeljem.

56.Da li si ikada pozelela da budes uciteljica/nastavnica/vaspitacica?
Ne.

57.Da li verujes u duhove?
Verujem.

58.Da li si ikada osetila adrenalin i kada?
Par puta u avionu.

59.Da li si nekada pila vitamine?
Da, gvozdje i vitamin C.

60.Da li nosis papuce?
Nosim.

61.Da li nosis bade-mantil kada se okupas?
Ne, rekla sam da sam uglavnom sama.

62.Kako izgleda tvoja pidzama u kojoj spavas?
Opisacu vam jednu letnju pidzamu. Iz extreme intima, gornji deo je na bretele, bele boje sa drecavo zutim likom minnie-mouse, a donji deo je kao siva trenerka sa drecavo zutim kanapom gore i ima svuda mouse crne glave po sebi.

63.Ciji koncert si prvo posetila?
Od Amadeus benda.

64.Dis, maxi ili Idea?
Svejedno, najblizi mi je Dis.

65.Nike ili adidas?
Nike.

66.Da li znas od cega se pravi pasteta?
Znam, ne jedem je.

67.Kikiriki ili kukuruz?
Kikiriki.

68.Da li si ikada cula za grupu Tres Bien?
Nisam.

69.Da li si ikada isla na casove plesa?
Ne, ali je moja mladja sestra isla na casove i na takmicenja iz plesa.

70.Da li se profesija kojom sad zelis da se bavis razlikuje od one kojom si zelela da se bavis pre par godina?
Tad sam htela da budem svasta nesto, ali zubar najvise, a sada ne znam cime zelim da se bavim, u planu mi je ekonomska srednja i ekonomski fax.

71.Da li mozes da uvijes svoj jezik na razlicite nacine?
Mogu na 3.

72.Da li znas englesku abecedu?
Znam.

73.Da li si nekada plakala od srece i kada?
Ja placem samo kada sam tuzna ili ljuta.

74.Da li posedujes CD-ove od nekih izvodjaca?
Da, Ceca, Aca Lukas, Tose Proeski...

75.Da li posedujes neke stare ploce i koje?
Moj deda cuva u starom ormaru preko dvesta starih ploca, sve ih je slusao.

76.Kada si se zadnji put opekla i na sta?
Zadnji put zimus, nosila sam pocepane farmerke(da, u sred zime) i prislonila sam se sporetu da se ugrejem zaboravivsi da sam u pocepanim farmerkama. Tad sam se bas jako izgorela.

77.Da li si ikad bila zaljubljena?
Jesam.

78.Na ciji koncert bi volela da ides?
Ne znam.

79.Poslednji koncert na kom si bila?
Ne secam se.

80.Vruc li hladan caj?
Ne volim bas da pijem caj.

81.Caj ili kafa?
Kafa.

82.So ili biber?
So.

83.Da li sebe smatras dobrim plivacem?
Da.

84.Da li mozes da zadrzis dah a da pritom ne drzis nos?
Mogu.

85.Da li si strpljiva?
Zavisi od situacije.

86.Da li bi vise volela da na tvom vencanju bude DJ ili neki bend?
Neki bend.

87.Da li si ikada pobedila na nekom takmicenju?
Nisam.

88.Da li razmisljas o nekoj plasticnoj operaciji u buducnosti?
Da.

89.Da li vise volis crne ili zelene masline?
Zelene.

90.Da li umes da pletes?
Ne umem.

91.Da li imas kamin u kuci?
Ne, grejemo se na struju.

92.Sa koliko godina zelis da se udas?
Kada se to bude desilo desice se, godine mi nisu bitne.

93.Da li smatras da je ok da se ljudi razvode?
Moji roditelji su razvedeni, meni ne fali nista zbog toga i ne volim ona zatucana misljenja ljudi koji jos zive ispod kamena da to nije dobro za decu.

94.Da li sada smatras da je tvoja prva simpatija ruzna?
Da je bio ruzan, ni tada se ne bih zaljubila u njega.

95.Da li cmizdris i dramis dok ne dobijes ono sto si trazila?
Moram da priznam da je to tako iako ne volim to kod sebe.

96.Da li imas brata\sestru i kako se zove?
Imam rodjenu sestru Kseniju i polu brata i polu sestru, Nemanju i Anastasiju. Podjednako ih volim.

97.Da li vise zelis da imas zensko ili musko dete?
Nije mi to bitno.

98.Koja je tvoja omiljena boja?
Bela, mint, bebi roze, bez i srebrna.

99.Da li nosis carape dok spavas?
Ne nosim.

100.Da li ti iko nedostaje u ovom trenutku?
Rodjeni stric koji zivi u Juznoj Africi.

Iii to bi bilo to za ovaj post, jako sam se potrudila, pisala sam ga tacno tri i po sata i nadam se da vam se svideo.

Bayy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova