BFF tag with Glorija

Zdravo ljudii, dobrodosli u novi post!! Radicu BFF tag sa mojom BFF, zove se Glorija, u postu cu je oznacavati kao G a sebe kao T. Uzivajte!!

1.Kada i gde ste se upoznale?
G: Uprvom razredu, Teodora je sedela u klupi iza mene.
T:Kao sto je Glorija rekla.

2.Da li zivite blizu ili daleko jedna od druge?
G: Blizu kad je ona kod tate, uglavnom ja dolazim kod nje jer je njoj lakse.
T:Blizu kada sam kod tate. Glorija cesce dolazi kod mene nego ja kod nje jer mene sve mrzi.

3.Koje vam je omiljeno mesto za izlaske?
G:Definitivno neka poslasticarnica a volimo i da setamo po gradu.
T:Slazem se sa Glorijom.

4.Sta najvise volite da radite zajedno?
G:Meni je najlepse kad samo slusamo muziku i smejemo se.
T:Volim kada dodje kod mene da mi pokaze matematiku i dva sata samo pricamo.

5.Da li imate isti hobi? Ako imate koji je to?
G:Obe imamo dosta razlicitih hobija, ali zajednicki nam je voznja bicikle ili rolera, nekoliko sati provedemo vozeci se zajedno.
T:Vozimo se biciklama ili rolerima Glorijinom ulicom.

6.Koja je vasa pesma?
G:Mislim da nemamo istu pesmu jer uvek pevamo nesto novo.
T:Pevamo svaku pesmu koju cujemo.

7.Koji je vas omiljeni film koji ste gledale zajedno?
G:Hotel Transilvania 2.
T:Hotel Transilvania 2.

8.Koji je vas omiljeni selfi?
G:Verovali ili ne, mi se i ne slikamo toliko zajedno kao sto se slikamo sa drugim osobama. Ne znam razlog.
T:Kada smo se vracale iz skole zimus, kupila sam kremic i pokusavala da otvorim ustima a Glorija nas je slikala.

9.Koji je vas omiljeni poklon koji ste dale jedna drugoj?
G:Mislim da je to bio poklon za moj prosli rodjendan kada mi je Teodora na hameru uradila nase slike i jedan prelepi sat, koji mi je i dalje omiljeni.
T:Poklon koji sam dobila za moj rodjendan ove godine. Kupovali su mi poklone u grupicama. Najvise mi se svideo poklon od grupice koja je kupovala sa Glorijom, omiljeni poklon mi je prase.

10.Koja je vasa najdraza uspomena?
G:SVE 
T:Sve i svega se secam.

11.Opisite jedna drugu u tri reci.
G:Najbolja, najlepsa i najludja.
T:Pametnica, smesna i najlepsa.

12.Sta najvise volis kod one druge?
G:Njen smeh.
T:Plave oci, plavu kosu i sto je pravedna.


13.Na kom predmetu u skoli sedite zajedno?
G:Samo na fizici, volela bih na vise ali uglavnom nastavnici ne daju.
T: Na fizici.

14.Koliko vremena provodite zajedno?
G: Sto vise mozemo. 
T: Kada god smo u mogucnosti.

15.Kada ste postale BFF?
G:Mislim odmah.
T:Takodje, cim smo se upoznale.

16.Da li se nekada gadno svadjate?
G:Nikad se nismo posvadjale.
T:Nismo se uopste svadjale.

17.Da li verujete jedna drugoj?
G:Najvise njoj verujem.
T:Takodje ja njoj, mogu sve da joj kazem a znam da ce uvek da stane na moju stranu.

18.Da li bi pre izabrale decka ili BFF?
G:BFF naravno, pa bi ga Teodora umlatila.
T:Pa Gloriju, kakvog decka.

19.Kako vas dve zamisljate dan samo za vas?
G:Ceo dan bismo ostale u kuci, pricale i smejale se.
T: Potpuno isto samo sto bih trazila Gloriji da mi pravi frizure jer ja bukvalno znam samo da ispresujem kosu.

20.Da li zelite da budete super jake ili super brze?
G:Mislim super jake.
T:Super jake.

21.Da li ste slicne po izgledu?
G:Nimalo ne licimo, skroz suprotne.
T:Potpuno smo razlicite.

22.Koliko vremena provodite dopisivajuci se?
G:Mozemo da se dopisujemo satima i uvek imamo neke teme.
T:Pisemo po ceo dan sve i svasta, cet koji nema kraja. Mnogo tema spojimo u jednu.

23.Kojoj treba vise vremena da se spremi?
G:Teodori, uvek se sprema duplo duze od mene.
T:Meni, ona je uvek brza i sve stigne.

24.Kako zovete jedna drugu?
G:Teki, krme.
T:Gloksi.

25.Koja vam je omiljena knjiga?
G&T zajednicka omiljena knjiga nam je Hari Poter.

Iii to bi bilo to sto se tice vog posta, zahvaljujem se Gloriji sto je izdvojila vreme da bi odgovorila na pitanja. Sledeci post izlazi verovatno sutra.

Teodora&Glorija

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova