Dresses from Oscars 2017

Cao svimaa.  U ovom postu komentarisacu haljine sa deodele Oskara 2017, koja je bila na moj rodjendan. Uzivajtee!

Viola Dejvis
Viola Dejvis u haljini Armani

U pitanju je Armani kolekcija, meni je ok, nista specijalno joj ne stoji ali mi se svidja nijansa haljine. Bila bi mi lepsa haljina da su ovi "rukavi" sto malo padaju podignutiji\cvrsci.

Olivija Kulpo
Olivija kulpo u haljini sa resama

Haljina sa resama, nije losa, lepo joj stoji i svidja mi se sto se kaiscic nalazi iznad bokova. Sminka joj je savrsena i ona izgleda prelepo.

Nikol Kidman
Nikol u haljini iz kolekcije Armani prajv

Prelepa haljina iz kolekcije Armani Prajv,odlicno joj stoji i savrseno joj ide crveni ruz uz ovu haljinu. 

Karli Klos
Karli Klos samouvereno barata svim stilovima od opuštenog do glamuroznog

Prelepa haljina, ogrlica i sminka takodje.Frizura joj je vrh, na ovoj haljini ne bih nista promenila.

Hejli Stejnfild
Hejli Stejnfild nosi haljinu Ralph Russo

Haljina Ralphy Russo, meni se ne svidja gornji deo haljine, izgleda kao sluzavka ali mi je donji deo haljine jako lep. Frizura i sminka joj je top, takodje i narukvica.

I to bi bilo to, mislim da je 5 haljina dovoljno. Nadam se da vam se post svideo!! 

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova