Funny questions tag

Zdravo i dobrodosli u moj novi post. Pre nego sto krenem sa ovim tag-om, koji mi se cini veoma zanimljivo, zelim da vam se izvinim sto malo duzi period nije bilo postova. Zaista nisam imala vremena da pisem post koji ce biti slican ostalima po kvalitetu, jer mi treba oko 2 sata za jedan post, najduze smisljam temu. 
Mozemo da krenemo sa ovim tag-om.

1.Kada je tvoj rodjendan?
-24.04.

2.Tri omiljene boje?
-baby pink, silver i mint.

3.Tri omiljena citata?
''Samo ta dva plava oka. Te meke usne. Taj najlepsi osmeh. I najnezniji dodir. Nista vise.''
''Cega se pametan stidi, moj bivsi seta.''
''Zvezde ostaju sjajne i kada noci su mracne.''

4.Da li si zavisnik od YouTube-a?
-Pa i ne bas.

5.Omiljene emisije?
-Kada sam bila mala stalno sam gledala ''Sopingholicarke'' i volela sam da gledam ''Kraljevi stila''. Sada mi je omiljena emisija mozda Ami G show iako sam mrzela to pre par godina. 

6.Tri kvaliteta koja volis kod najbolje drugarice?
-Imam 5 najboljih drugarica tako da ne mogu da ih razdvajam.

7.Da li volis svoje ime?
-Da.

8.Ako bi mogla sama da izaberes svoje ime, kako bi glasilo?
-Da zivim na Balkanu zvala bih se Teodora, da zivim u Americi ili tako negde zvala bih se Bridget, Madison, Elisabeth, Isabella, Mia, Chloe.

9.Koji je tvoj neostvaren san?
-Nemam neostvaren san.

10. Da li se sminkas?
-Da.

11.O cemu bi bila tvoja knjiga i koji bi bio naslov?
-Pisala bih knjige na razne teme.

12.Sta te odmah rasplace?
-Pa mnoge stvari me cesto rasplacu, mislim da preevisee placem.

13.Sta te cini besnom?
-Spori ljudi, ljudi kojima treba puno vremena da otvore tvoju poruku, oni koji se hvale a nemaju cime, ljudi koji kupe jednu stvar i pricaju mi o njoj 2 dana kao da su kupili kucu..

14.Sta te cini srecnom?
-Zavisi.

15.Tri omiljene poslastice?
-Ne znam, svasta.

16.Tri omiljena jela?
-Volim da probam nove stvari, tako da ne znam.

17.Tri omiljena pica?
-Slas, Starbucks coffe, limunada.

18.Tri stvari o tebi?
-Volim da citam knjige, volim da crtam odecu i obozavam svoje plave oci.

I to bi bio kraj ovog posta, nadam se da vam se svideo!! ❤

Bayy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova