One summer day

Hejj ljudi!! 
Spremila sam vam jedan letnji dan u mom zivotu, uzivajtee!!

Cim osetim da mi je vrucina moram da se probudim, tako da leti, iako nemam puno obaveza, ne mogu lepo da se naspavam. Tako daa, ustala sam i brzo otrcala da perem zube jer ne podnosim prljave zube, naravno obavila sam ostale obaveze u kupatilu, istusirala se, umila, sredila kosu..
Image result for budjenje

Kada sam to zavrsila, pustim muziku i doruckujem. Da, ne oblacim se cim ustanem jer sam najcesce sama kod kuce ujutru. Posle se obucem i legnem u kucni bioskop, jer je ta prostrija leti najhladnija u kuci. Gledam neki film ili seriju i obavezno uz to jedem sladoled. Onda uzmem lap-top i napisem post koji sam pripremila za taj datum. 
              Related image

 Onda rucam, obicno u 16h. Oko 19-20h se spremim i odem sa drugaricama da prosetam po gradu. Kada se vratim kuci, pustim muziku, napravim penusavu kupku i okupam se. Verovatno ste primetili da mnoge stvari radim uz muziku. 
Image result for penusava kupka u kadi

Jako volim citanje, tako da, dok se kupam, uglavnom, citam neku knjigu. Posle osusim kosu i spremim se za krevet. Legla sam u krevet, prvo proveravam mail i blog. Onda ostavljam telefon i lap-top i uzimam knjigu koju citam celu noc jer prosto ne mogu da izdrzim ako ne procitam celu. 
Related image

I na kraju, stavim slusalice, pustim muziku i tako zaspim.

To je to sto se tice ovog posta, iskreno se nadam da vam se svideo.

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova