Top 10 proizvoda ispod 1000 dinara

Zdravo svima, dobrodosli u moj novi post!
Celo jutro sam pokusavala da smislim koji post da napisem i napokon sam se setila ovog. Stavicu vam svojih 10 omiljenih proizvoda ispod 1000 dinara, uzivajte!!

1.Aura correct me - korektor, cena mu je oko 400 dinara.
Image result for aura korektor

2.Gliss Kur regenerator za kosu u spreju - kosta 300 dinara i smatram da je za tu cenu vrhunski
Image result for gliss kur cena

3.Essence paleta za oci-531,05 dinara, odlicna je.
Image result for ESSENCE EYE & FACE PALETA ZA OČI I LIVE 01 GLOW FOR IT
\
4. Rimmel scandaleyes reloaded extreme maskara-819,00 dinara.
Image result for RIMMEL SCANDALEYES RELOADED EXTREME BLACK

5. Loreal Paris Elseve Total Repair 5 sampon-345,00 dinara.
Image result for L'OREAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5 ...

6.Aura tecni puder Take Care Of Me ! - 836,00 dinara.
Image result for aura take care of me

7.Essence Blossom Dreams ulje za nokte-293,00 dinara.
Image result for essence blossom dreams ulje

8.Essence  Life Is Festival lak za nokte-265,00 dinara.
Image result for essence blossom dreams ulje

9.Nivea Cherry Blossom gel za tusiranje-315,00 dinara.
Image result for nivea cherry blossom10.Essence Shine Shine Shine sjaj za usne - 265,00 dinara.
Image result for essence shine shine shine lip gloss

Iii to bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da cete isprobati ove stvarcice, meni se mnogo dopadaju.

Bayy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova