BTS Tag

Hello 🍍


Za danas sam vam pripremila Back To School Tag, a ideju mi je dala http://glorija03.blogspot.rs/ . Pogledajte njen blog jer ima jako zanimljive postove. Pa, mozemo da pocnemo sa ovim Tag-om.


1. U koji razred kreces?
-U osmi razred

2. Kad ti pocinje skola?
-1. Septembra

3. Da li ste imali domaci za raspust i da li si ga uradila?
- Nismo i nisam

4. Sta ces obuci prvog dana?
-Belu majicu iz NewYorker-a na kojoj crnim slovima pise ''SOHO'', a iznad toga je nalepnica kao ruza crvene boje.
Dole cu farmerke iz C&A tamno teksas i iscepane na kolenima. 
Preko majice cu zutu ZARA jaknu, a obucu crne puma patike.
Image result for ZARA zuta jakna

5. U koliko sati ustajes, a u koliko lezes kad ides u skolu?
-Kada sam prva smena, ustajem u 7 i lezem oko 1 ili 2, a kada sam druga smena ustajem jedno sat vremena pre skole, a lezem oko 2 ili 3.

6. Sta ti je najstresnije kod skole?
-Ucenje

7. Da li si srecna sto se vracas u skolu?
-Pa i jesam i nisam

8. Kada si pocela da se sminkas za skolu?
-Pa polovinom sestog razreda sam stavljala korektor, olovku za obrve i nekad maskaru, a od sedmog sam se sminkala malo jace
Image result for sminka
9. Nosis torbu ili ranac?
-Ponekad torbu, a ponekad ranac
Image result for torbica
10. Omiljeni predmet?
-Engleski i srpski

11. Predmet koji mrzis?
-Matematika, fizika, hemija, geografija, fizicko, muzicko

12. Omiljena stvar kod skole?
-Drustvo


Iii to bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se svideo, sledeci ce verovatno biti Top 10 filmova 4.


Bayyyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova