Care of my hair

Hello 🌼


Poslednjih par dana se trudim da vam pisem postove cesce jer ce uskoro poceti skolska godina, a samim tim dobicu puno obaveza jer krecem u 8. razred. Trudicu se da vam izbacujem postove sto cesce mogu. Odlucila sam da vam napravim post o negi svoje kose, koje proizvode koristim i kako.. Nadam se da ce vam se post svideti 🌼


Sto se tice pranja kose, ja perem kosu na svaka 2 ili 3 dana i jako mi se brzo masti. Imam suve krajeve zbog svakodnevnog peglanja kose i trenutno se trudim da ih oporavim i u skorijem periodu uradim keratin tretman. Za sve koji ne znaju, keratin je tretman koji se radi u frizerskim salonima i kosta oko 80 eura u Srbiji, on ucini da kosa bude ravna i traje nekih pet meseci, a za toliko vremena bi mi se kosa taman oporavila od feniranja i presovanja.


Za pranje kose koristim sampon ''Lorea`l ELSEVE Extraordinary Clay'' i njegova cena je bas pristupacna, kosta nekih 300 dinara.
Related image
Koristim ''Gliss'' masku za kosu i takodje kosta malo vise od 300 dinara i jedna je od boljih.
Image result for gliss maska za kosu
Posle pranja kose, naprskam ''Gliss'' sprej za kosu koji je iste cene kao maska.
Related image

Pre sam koristila ovaj sprej i ovaj sampon⬇
Image result for gliss sprej za kosu
Image result for loreal shampoo

Koji su takodje odlicni, ali sam ja malo odlucila da promenim.
Takodje koristila sam i Baleinu masku za kosu koja sluzi za rast kose i cini mi se da je kostala nekih 400 dinara.

Related image

To bi bilo to sto se tice ovog posta 💎


Bayy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova