Morning routine summer 2k17

Zdravo svimaa i dobrodosli u moj novi post! ❤
Za danas sam vam pripremila svoju ovogodisnju, letnju, jutarnju rutinu. Nadam se da ce vam se svideti ovaj post.

Budim se oko 13-14h (nemam potrebe da se budim ranije tokom leta) i kacim na instagram story ''gm'', inace pratite me na instagramu: https://www.instagram.com/______teodoraa______/ . Prvo sto uradim kada ustanem iz kreveta je da odem u wc jer ne mogu da se razvlacim po krevetu. Prvo se istusiram ovom kupkom:
 Image result for balea kupka
Tusiram se ovom kupkom desno. To mi je omiljena kupka i jako mi se svidja njen miris. Zatim operem zube (mislim da ne moram da vam ostavljam sliku paste). Umijem se sledecim proizvodima:
Image result for alverde clear gesichtsfluid heilerde
Image result for balea soft and clear gesichtswasser
Related image

Posle toga samo stavim Nivea kremu na lice.
Image result for nivea soft cream
Posle toga doruckujem. Za dorucak uglavnom jedem neki sendvic ili pahuljice. Posle odem u bioskop (kucni) i gledam neke filmove.

To bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se svideo i da ste uzivali. ❤

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova