Music - my summer playlist

•Hello 🍒



•Danas cu vam predstaviti moje omiljenje pesme koje sam slusala tokom ovog leta. Neke su strane, a neke domace, vecinu sigurno znate. Pa, da pocnemo. 🍬


1. Despacito-Louis Fonsi ft. Daddy Yankee
Pesma koja ima najvise pregleda na youtube-u i ne poznajem osobu koja nije cula za tu pesmu. Mnoge je smorila, ali mene jos uvek nije. Celo leto sam je slusala.


2. Subeme la radio-Enrique Iglesias
Mozda mnogi nisu culi za ovu pesmu, ali pesma je brutalna i mislim da zasluzuje popularnost kao i ''Despacito''.


3. Chantaje-Shakira
Jako volim njene pesme, a ova mi je trenutno favorit. Ako niste culi obavezno odslusajte, odlicna je.


4. Swalla-Jason Derulo
Vrhunska pesma, potpuno letnja. Pojavljuju se i Nicki Minaj i Ty Dolla $ign. Refren mi se najvise dopada, a pesmu sam najvise slusala u kolima.


5. Limunada-Milica Todorovic i Emina Jahovic
Pesma je izasla relativno skoro i pravi je hit. Jako je popularna na balkanu i ima odlican tekst i ritam.


6. Los momak-Nikolija
Meni se mnogo dopada pesma, spot je brutalan. Od svega mi se najvise svidja ritam pesme i dovoljno je da je jednom odslusate i posle toga necete prestajati da je slusate.


7. Lun i jul-IN VIVO
Pesma je vise balada nego brza. Mnogo lep tekst i ritam, a lako cete se navuci. Meni prvih 10ak dana otkad sam je odslusala bukvalno nije izlazila iz glave, posle mi je malo dosadila. 


8. Zauzeto-Ministarke
Vrhunska pesma, spot je uradjen kao iz 80-ih i 90-ih i jako je lep. Muzika i tekst su odlicni a pesma bas bas zarazna.


9. Broj-Maya Berovic
Mnogo dobra pesma, kao i ostale iz novog albuma. Meni je ''broj'' favorit pesma iz njenog novog albuma i slusam je svaki dan otkad je izasla. Takodje, svidjaju mi se pesme ''Balmain'' i ''Mala lomi''.

To bi bilo to sto se tice pesama koje sam najvise slusala ovog leta, sledeci post ce mozda biti Back to school haul ili samo haul. Ako ne to, onda ''Top 10 filmova 3''. 🌺

Bayyy 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova