Blogovanje-zarada, kako poceti...

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post.
Tema ovog posta je blogovanje. Reci cu vam zasto sam otvorila blog, kako sam pocela i da li planiram da ga koristim kao izvor prihoda u buducnosti.
Pre nego sto pocnem da pisem o tome zasto sam otvorila blog, zelim da vam kazem da nikako ne otvarate blog ako to stvarno ne zelite ili samo zato sto vam je dosadno i neko vama blizak ima blog. Jedna od jako bitnih stvari je takodje i da ne kopirate postove od drugih blogera. Kao i na youtube-u, i na blogu postoje autorska prava, tako da vam savetujem da ne kradete postove od nekih da kazem "jacih" blogera.
Kao sto vecina vas verovatno zna, ja sam pre ovog vodila jedan blog, sredinom 2016. Godine sa svojom bff. Uglavnom, napredovale smo bas i imale saradnje, ali blog je obrisan (razlog je privatan). Posle toga sam ja odlucila da otvorim ovaj blog, koji je mozda tek upola citan kao prosli, jer su tamo postovi bili cesci, zabavniji, a imali smo i reklame zbog saradnje. Verovatno ste primetili da u poslednje vreme redje pisem-to je zato sto mi ponekad dosadi da stojim u mestu, da je broj pregleda isti, da nemam saradnje. Ali ne trudim se trenutno, tako da planiram da pocnem da trazim neku ozbiljnu saradnju. Ako vas nesto ne drzi dugo, ne otvarajte blog i ne pravite obavezu od toga. Jako je bitno da odvojite obaveze od zadovoljstva. Znaci blog biste trebali da otvorite ako vas zanima blogovanje, novinarstvo, moda, ili vec neka druga tema koja je prilagodjena blogovanju. Ako od samog pocetka od toga budete pravili obavezu, necete uspeti. Ako vam je cilj samo zarada, takodje necete uspeti. Puno truda i rada je potrebno da biste ostvarili zaradu na blogu, a pogotovo u Srbiji. Retko ko je uspeo da ostvari zaradu a da nije imao saradnje i reklame, sto znaci da je i zarada jako mala bez saradnji. Sve zavisi od drzave u kojoj zivite, okruzenja koje se bavi tim poslom i saradnji. Ja iskreno ne znam da li cu se u buducnosti baviti ovim poslom, ali ako se budem bavila, mozda cu i koristiti ovaj izvor prihoda.
Zelim vam srecno otvaranje bloga ako cete ga otvoriti. ❤


Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova