Favoriti oktobra

Zdravo svima.


Za danas sam odlucila da pisem koji su mi omiljeni proizvodi koje sam koristila tokom prethodnog meseca. Probala sam dosta novih stvari i nekim sam stvarno odusevljena, tako da se nadam da ce vam se dopasti neki od proizvoda koje vam preporucim.

Prva stvar je ova Mr.Black crna maska za lice u tubici. Sigurno ste je videli u haul postu, ona je odlicna. Namazete je na mesta gde imate mitisere, sacekate nekih 10ak minuta da se osusi i skinete je, posle toga lice operete i stavite neku hidrantnu kremu.
Image result for mr black crna maska

Sledeci proizvod je Fa Coconut Milk kupka. Ima predivan miris i jako mi se svidja sto se posle tusiranja oseti miris na kozi. 
Image result for coconut milk kupka

Zatim Aura Highlighter Satin texture. Odlican hajlajter, jako mi se svidja sto nije srebrno-bele boje nego je izmedju roze i zlatne. Dugo ostaje na licu i ne truni se kada ga stavljate na cetkice.
Image result for aura highlighter satin texture

Sledeca stvar jesu Aura vestacke trepavice. Jako su kvalitetne i kostaju skoro 400 dinara, ali mogu se nositi vise puta jedne iste.
Image result for power lashes aura

Onda je tu Aura cetkica za tecni puder, koja je vrhunska. Ja inace za puder ne volim da koristim cetkice, samo beauty blender, ali ova aurina je top.
Image result for aura cetkica za puder

Ovo je takodje Aurina cetkica, ali za kompaktni puder. Jako je kvalitetna, a kod nje mi se najvise dopada sto ima cep i zbog toga je lakse nositi je sa sobom i sto se ne linja, kao nijedna aurina cetkica.
Image result for aura cetkica za puder

Poslednji favorit ovog meseca je Eveline lak 8in1 za ojacavanje i brzi rast noktiju. Meni je jako pomogao. Koristi se tako sto se maze tri dana po jedan sloj, cetvrti dan se skine acetonom i ponovo se maze tri dana po jedan sloj. 
Image result for eveline 8 in 1

To bi bilo to sto se tice favorita za mesec oktobar. Nisam sigurna da li ce izlaziti favoriti svakog meseca, jer ja kada probam jedan proizvod ne volim da menjam i stalno kupujem isti jer znam kakav je. Sto se tice postova ''Potroseni proizvodi'', verovatno ce ih biti, ali, kako ne i favorita, tako ne i potrosenih proizvoda svakog meseca. To bi bilo to sto se tice ovog posta nadam se da vam se svideo.

Bayy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova