Phone Tag

Zdravo svimaa!


Za danas sam odlucila da uradim Phone Tag. Odgovaracu pitanja o telefonu i aplikacijama koje imam na njemu. Jos nesto, zelim da vam zahvalim na preko hiljadu i po pregleda na blogu, stvarno mi znaci sto moj trud okoovog bloga vredi. 


1. Koji telefon imas?
-iPhone 6+ 
Related image

2. Da li si zadovoljna svojim telefonom?
-Da, odlican je. Najbolja je kamera i sto ima puno memorije.

3. Koje boje je tvoj telefon? 
-Sivee

4.Koliko slika imas?
-Pa, s` obzirom da sam ga kupila pre 4 dana, imam oko 300 slika.

5.Koliko aplikacija imas?
-Trenutno imam instagram, pinterest, Snapchat, YouTube(na iPhone-u se instalira YouTube), iMusic(nesto za muziku jer ne moze da se skida muzika) i to je to.

6.Koliko maski za telefon imas?
-Imam dve, ali sigurno cu kupiti jos dosta, jer, kao sto sam rekla, kupila sam ga pre samo 4 dana.

7. Imas li sifru?
-Da.

8.Koja ti je pozadina?
-Moja slika.

9.Omiljena aplikacija?
-Instagram i pinterest.

10. Koga tagujes da uradi ovaj post?
-Bilo koja od blogerki koja cita ovo.

I to bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da vam se svideo. Zelim da vam kazem da vise nece biti feed postova jer smatram da sam odradila sa svim bojama sa kojima sam htela i da ce uskoro Top 10 filmova 6, jer mi fali jos samo par filmova koje treba da odgledam.

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova