Subota 25.11.2017.

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post.
Ovo je prvi post ove vrste na mom blogu i planiram da cesce pravim ovakve postove. To je nesto slicno vlogovima, samo sto pisem o tome sta sam radila tokom dana. 

Jutros sam ustala oko 10h i doruckovala sam. Onda sam sredila nesto po kuci i trazila koju trenerku da kupim. Trebala sam da idem na neku slavu posle, ali na kraju nisam. Oko 13h sam otisla da se kupam i kupala sam se dobrih sat i po vremena. Osusila sam kosu i ispresovala, onda sam se nasminkala i obukla. U 15:30h sam krenula sa drugaricom do grada posto smo se dogovorile da se slikamo po parku jer je lepo vreme. Obukla sam svetlo teksas farmerke pocepane na jednom kolenu, sivu BIK-BOK majicu sa nekim cirkonima pri vrhu i obula sam EXIT zute martinke. Kada smo se slikale otisle smo do lilly-ja i dm-a da pogledamo da li ima nesto novo. Kupila sam neku mirisljavu svecu koja mnoogo dobro mirise. Posle smo otisle do neke palacinkarnice na palacinke i krenule kuci. Kada sam stigla kuci skinula sam sminku i stavila crnu Balea masku na lice. Otisla sam u sobu i upalila novu mirisljavu svecu, zatim sam obukla pidzamu, pustila pesmu ''Echame La Culpa'', namazala nokte lakom 8in1 i pocela da pisem ovaj post.

To bi bilo to sto sam radila tokom danasnjeg dana i potrudicu se da vam izbacujem ove vlog postove makar jednom nedeljno.

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova