My winter morning routine|6 meseci bloga!

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post!

Pre nego sto pocnem sa pisanjem na temu naslova, zelim da vam kazem da je danas tacno sest meseci otkad sam otvorila ovaj blog. Jako sam srecna sto sam nastavila sa pisanjem i onda kada sam mislila da cu da odustanem. Blogovanje nimalo nije jednostavno, a tesko uspete da izdrzite duze od mesec dana ukoliko to radite samo zbog novca. Ja sam otvorila ovaj blog treceg jula 2017. godine i znala sam da necu lako da odustanem od pisanja. Takodje sam znala da ne treba da zapostavim ovo ni zbog jedne osobe koja je usla u moj zivot ili jednostavno zbog misljenja drugih ljudi. Mi smo generalno kao drzava malo zaostali za svetom i stvarno mi je zao kada cujem da neke starije ljude ne interesuje ovo sto mi radimo i oko cega se trudimo (blogovanje, vlogovanje..), sta vise, smatraju da je to bespotrebno trosenje vremena. E pa, ja mislim da to uopste nije tacno i da svako treba da se bavi onim sto voli. Ja se pored blogovanja, bavim jos nekim stvarima i za svaku od njih nadjem dovoljno vremena. Mislim da bih sada trebala da pocnem sa postom na temu naslova.

Obicno ustanem oko 10-11h ujutru, istusiram se i operem zube. Zatim doruckujem (obicno napravim picu ili uzmem neke pahuljice ili plazmu) obucem se i gledam seriju ukoliko imam vremena. Serija koju trenutno gledam je Gossip Girl i predobra je. Posle se spremim i odem na cas engleskog. Sa casa se najcesce sa sestrom vracam peske kuci, pa prolazimo kroz park. Dok smo u parku, volim da pravim prelepe fotografije, pa retko propustim priliku da to i uradim. Kada se vratim kuci obicno pogledam sta ima na nekim blogovima i pogledam statistiku svog ili napisem neki novi post. Posle toga uzmem da ucim, ukoliko imam neki test u toku sledece nedelje, a onda do kraja dana gledam seriju.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svideo.

Bay

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova