Winter night

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post!


U gradu u kojem zivim je sinoc pao sneg i jako sam srecna zbog toga. Volim da pravim prelepe fotografije napolju i jedva cekam da neke od istih stavim u naredni post. U ovom postu sam odlucila da opisem svoje uobicajeno zimsko vece.
Image result for sneg

Dolazim iz skole oko 19h i presvlacim se u neku udobniju odecu od farmerki. Zatim veceram dok gledam sta ima novo na instagramu ili youtube-u. Posle vecere napunim punu kadu vode i napravim dosta pene, upalim mirisljavu svecu (trenutno koristim ovu Glade)
Related image
i legnem u kadu. Obicno se kupam preko 1h i koristim sledece proizvode: 
Related image
Related image
Image result for gliss keratin treatment
Kada zavrsim sa kupanjem, prvo sto uradim je da na kosu naprskam sledeci Gliss spray i dobro je ocesljam.
Image result for gliss keratin sprey
Posle toga osusim kosu, uzmem kokice i upalim seriju. Serija koju trenutno gledam jeste Gossip Girl. Odlicna je, pocela sam pre dva dana i vec sam stigla do kraja prve sezone. Bukvalno se ne odvajam od te serije. 
Image result for gossip girl
Nakon toga legnem u krevet i uzmem da citam neku knjigu. Knjige koje trenutno citam su: ''U narucju Boginje'', ''Lovac u zitu'' i ''Romeo i Julija'' (poslednja mi je lektira za skolu).

To je sve sto se tice ovog posta, nadam se da vam se svideo i da ste uzivali. 

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova