Modni trendovi koji mi se najvise svidjaju

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post!


Danas sam tu sa temom slicnom kao proslog posta, a to su modni trendovi. Prosli post sam mozda malo preterala sam hejtovanjem nekih stvari koje Vi volite da nosite, ali cu u ovom postu pokazati neki svoj ukus i stvari koje ja volim i da vidim, ali i da nosim.
Bice raznih trendova koji se krecu od prethodnih dve do tri godine, pa do sada i malo udapred dok stignu iz stranih drzava.
Pa, mislim da mozemo da pocnemo.

1. Kozna jakna, crne farmerke i crvena karirana kosuljica
Резултат слика за kozna jakna i karirana kosulja
Odlican trend, pogotovo uz bele ili crvene starke. Pre sam uvek nosila ovakvu kombinaciju i apsolutno sam je obozavala, ali sada vise i nije toliko u modi, pa je izbegavam.
2. Superstar adidas patike
Резултат слика за superstar blue
Ove patike u pojedinim bojama su ubedljivo najlepse patike ikad. Cena im je veoma pristupacna, a jako su kvalitetne. Najvise volim neku sarenu varijantu ili ovako plave ali od kao zmijske koze, idu uz sve. Bele i crne mi se najmanja svidjaju jer je potraznja za njima ogromna i ima ih svako drugi.

3. Messy hair
Резултат слика за messy hair
Iako ja najvise volim da mi kosa bude uredna, sto znaci ili pustena i isfenirana potpuno ili visoki rep, ovaj trend mi se jako dopada. Ja ga ne nosim na smedju kosu, jer mislim da najlepse stoji plavusama. Takodje ne volim da ga vidim bas na crnkama.

4. Rihanna Fenty Puma ankle strap creeper
Резултат слика за puma fenty ankle boots
Резултат слика за puma fenty ankle boots
Сродна слика
Predivne patike. Do skoro sam razmisljala da ih uzmem u beloj boji ili ove crne sa kombinacijom bele, crvene, plave i narandzaste, ali nisam bas sigurna. Dosta smo nerazvijeni kao drzava i modno jedva obrazovani, samim tim ne prihvatamo neke trendove i cesto osudjujemo ljude koji ih praktikuju. Patike su u svakom slucaju top, a definitivno bih kupila u obe varijante da ne zivim na Balkanu.

5. Salonke sa sljokicama
Резултат слика за salonke bez boje
Salonke su mi same po sebi divne i idu i uz casual i uz neke elegantnije kombinacije, ali ova varijanta sa sljokicama je definitivno nesto sto najlepse moze da izgleda na neku jednostavniju haljinu. Takodje, ni uz farmerke ne biste nikako pogresili.

6. Nude lipstick
Резултат слика за nude lipstick
Резултат слика за nude lipstick
Ja preferiram i iskljucivo nosim nude ruzeve na usnama, ne zato sto su hit i in nego jednostavno mislim da mi najlepse stoje. Pogotovo su dobri za devojke koje nemaju puna usta, a zele da upotpune svoj makeup look. Crveni ruz za devojke sa malim usnama nije nikako dobar izbor jer isticu ocigledan nedostatak.

7. Kim Kardashian pletenice - bokserske pletenice
Резултат слика за kim kardashian pletenice
Pletenice sa bukvalno previse naziva. Ja ih licno obozavam i rado ih nosim. Trenutno mi je jako zao sto sam skratila kosu i ne mogu da ih nosim cesto, ali inace ih vrlo rado nosim i stvarno mislim da vrhunski stoje. Pogodne su za svaku priliku, bio to odlazak u skolu, na fakultet, posao, do grada, u teretanu ili nocni izlazak.

8. Debele obrve
Резултат слика за debele obrve
Ja preferiram ovaj trend, koji je brutalan. Ne moze naravno lepo da stoji svima, na necijem licu izgleda kao rakun, ali dobro, sta je tu je. Moze da stoji dobro nekome ko zna lepo da nacrta obrve, ali nekome su prirodno kada se oblikuju tako guste, a to je jos bolje od crtanja. Npr ja imam prirodno lepe obrve, ali volim da ih bas pocupam i stanjim jer mi lepse ozgleda da ih nacrtam, a moja sestra ima jako dobre obrve i uopste nema potrebe da ih crta.

9. Puno highlighter-a
Резултат слика за highlighter girl
Ja sam zavisnik od highlighter-a. Obozavam da ga stavljam i apsolutno ga stavljam kada god izlazim iz kuce. Stavljam ga i na jagodice, na nos, na bradu, ispod obrva, iznad gornje usne, i to u nenormalnim kolicinama. Mozda su neki od vas primetili, ja obozavam stvari koje svetlucaju i sljaste. Bila to odeca, sminka, nokti, patike, maske za telefon, namestaj, jastuci.. Znaci sta god da vidim da sija ja to kupim. 

I mislim da je ovom postu dosao kraj. Nadam se da ste uzivali u njemu kao i ja dok sam ga pisala, a mi se cujemo u sledecem postu. 
Do tada

bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova