My makeup collection

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post!
Nije me dugo bilo, ali sada sam odlucila da ponovo pisem. U ovom postu cete videti moju sminku i nadam se da cu vam dati ideju ukoliko zelite da kupite nesto od sminke a ne znate da li je kvalitetno. 






Prvo mozete videti roze neseser iz Lilly-a. U njemu stoje samo proizvodi za usta. U levom delu poslednje slike su uglavnom labela kojih je najvise, a desno razni ruzevi za usta. Moj omiljeni je aura matte u broju 624. 




U ovom kofercicu stoje puderi i korektori. Trenutno su tu aura i catrice korektori, dva rimmel pudera, jedan maybelline puder, catrice puder i balea i manhattan kompaktni puderi. Moji favoriti su catrice puder i catrice korektor.




U ovom braon neseseru su senke za oci, maskare, hajlajteri i svasta ostalo. Nesto sto trenutno volim najnajnajvise je novi catrice hajlajter koji je brutalan. Na poslednje dve slike se vidi koliko lepo sija i mnogo je dobro pigmentovan. Pre sam koristila aurin hajlajter i mogu vam reci da je susta suprotnost od ovog catrice. Tako da, ubedljivo najlepsi i najbolji hajlajter.

Zatim u ovoj roze soljiici drzim cetkice, pincetu, blender i uvijac za trepavice. Najvise od svega koristim aurinu cetkicu za tecni puder i real techniques blender koji je savrsen. 
I za kraj, tu je ovaj kofercic sa sminkom iz Svajcarske, ali i nije nesto kvalitetan. Unutra fale neke stvari jer su najverovatnije bacene ili poklonjene nekome. Jedino sto mi se svidja u ovom koferu su u donjem delu desne strane senke koje se koriste za konturu, takodje razlog zasto ovaj kofer nije u smecu. 

I to bi bilo to sto se tice ovog posta, nadam se da ste zadovoljni i da vam se svideo. Sledeci post izlazi uskoro.

Bayy



Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova