Top 5 books #1

Zdravo svima i dobrodosli u novi post!

Verovatno ste videli u naslovu o cemu se radi. Naime, predstavicu vam svoje omiljene knjige koje sam citala sa uzivanjem i nadam se da cete ih procitati.

1. Ljubav u doba kokaina
Резултат слика за ljubav u doba kokaina
Rec je o devojci koja se zaljubljuje u narkomana, posle nekog vremena sama postaje narkoman, a nakon gubitka svega gubi i svoju vrednost. Ostaje sama. Jako emotivna knjiga i poucna.

2. Privezak za srce
Резултат слика за privezak za srce
Moj omiljeni roman svih vremena. Radi se o porodici koja je dosla na letovanje. Cerka se zaljubljuje u najmocnijeg coveka u regionu koji navodno ne zna da voli i pred kim devojke drhte. Ona uspeva da osvoji njegovo srce, ali sada njihova ljubav dolazi do brojnih prepreka.

3. Previse za srecu 
Резултат слика за previse za srecu
Tu je naravno i drugi deo prethodnog romana. Cim je izasao prvi deo, ja sam ga kupila cisto da vidim kakav je, medjutim, procitala sam ga za jedan dan i odmah sam pokusavala da dodjem do drugog dela dok nisam saznala da izlazi za vise od godinu dana. Svakog dana sam sve vise cekala da izadje i napakon kada je izasao, za jedan dan sam procitala i drugi deo. Raspitala sam se i za treci, ali se najverovatnije nece ni pisati treci deo. U ovom delu se cini da je njihova ljubav nestala jer svako zivi svoj zivot u drugoj drzavi. Medjutim, putevi im se sasvim slucajno ponovo ukrstaju i oni prave porodicu. 

4. Ruka koja pobedjuje
Резултат слика за ruka koja pobedjuje nora roberts
Zena odlazi od muza i ostaje sama bez goriva u sred pustinje. Ide peske sa koferima u rukama sve dok ne stigne do grada (cini mi se da je NY ne drzite me za rec). Tu ulazi u jedan luksuzan hotel gde je svi gledaju cudno, i seda za masinu u kladionici. Sasvim slucajno, ulozivsi jedini dolar koji je imala, osvaja 7 miliona dolara i pada u nesvest. Zivot koji joj zatim sledi je takav da je pre toga mogla samo da ga sanja. Tople preporuke za ovu knjigu.

5. Dnevnik Ane Frank
Резултат слика за dnevnik ane frank
U pitanju je skolska lektira sto je mozda sada vama cudno, ali to je takodje knjiga koja je ostavila utisak na mene kao i prethodno navedeni romani. Ko je nije procitao kao lektiru, mislim da obavezno treba da je procita naknadno jer je puna emocije i jednostavno stvarna.

To bi bilo to za ovaj post, verovatno cu napisati jos delova jer imam puno knjiga koje bih vam rado preporucila i koje su odlicne. Jako puno vremena volim da provodim citajuci tako da je post ove vrste odlican za moj blog. Nadam se da vam se post svideo i da cete procitati neku od prethodno navedenih knjiga. 

Bayyy

Коментари

Популарни постови са овог блога

Top 10 filmova